Vytvořit pevný ceník textařských či grafických služeb je většinou zapeklitý úkol. Proč? Jednoduše proto, že každý projekt je úplně jiný a každý také vyžaduje úplně jinou péči a individuální přístup. Abych vám alespoň maličko přiblížila, v jakém rozsahu se ceny pohybují, nachystala jsem si pro vás orientační ceník.
Copywriting
Kromě toho, že se zohledňuje náročnost tématu, hraje velkou roli při naceňování copywritingu také délka a typ spolupráce. Jednorázové zakázky jsou většinou náročnější na přípravu, a proto je doprovází i vyšší sazba. Totéž platí i pro krátký termín na zpracování.
Grafické práce
Stejně jako u většiny služeb se sazba za grafické vypracování zakázky odvíjí od náročnosti a specifických požadavků klienta.
Správa PPC kampaní
Sazba PPC kampaní je vždy individuální a závisí na rozsahu zadání.
Korektury
Korektury mnohdy obnáší zdlouhavou a mravenčí práci i bystré oko. Sazbu proto určuje především rozsah zadání.
Newslettery
Při naceňování tvorby newsletteru udává směr zejména jeho obsah a časová náročnost. Je také rozhodující, zda se jedná o redesign celé šablony nebo naplnění již stávající.
Audit e-shopu
Cenu vždy určuje velikost a náročnost webu, zrovna tak rozsah požadované kontroly. Samozřejmostí je také zaslání přehledného reportu.
Plnění e-shopu
Sazbu ovlivňuje zejména rozsah zadání a také dostupnost podkladů od zadavatele, stejně tak množství přidávaných produktů, tvořené grafiky, optimalizace i přidruženého nastavení.
Tvorba e-shopu nebo webu
Tématika, náročnost a velikost webu jsou hlavní kritéria, která budou směrodatná pro stanovení konečné ceny. Cenu stanovuji na základě předchozí konzultace.
Správa sociálních sítí
Správa sociálních sítí obnáší rozsáhlou přípravu, zapojení grafiky i copywritingu. Cena za tuto službu se přirozeně odvíjí od náročnosti a četnosti přispívání. Uvedená sazba je za správu jedné sítě.