Vytvořit pevný ceník textařských či grafických služeb je většinou zapeklitý úkol. Proč? Jednoduše proto, že každý projekt je úplně jiný a každý také vyžaduje úplně jinou péči a individuální přístup. Abych vám alespoň maličko přiblížila, v jakém rozsahu se ceny pohybují, nachystala jsem si pro vás orientační ceník. 

Copywriting

Kromě toho, že se zohledňuje náročnost tématu, hraje velkou roli při naceňování copywritingu také délka a typ spolupráce. Jednorázové zakázky jsou většinou náročnější na přípravu, a proto je doprovází i vyšší sazba. Totéž platí i pro krátký termín na zpracování.

Grafické práce

Stejně jako u většiny služeb se sazba za grafické vypracování zakázky odvíjí od náročnosti a specifických požadavků klienta.

Správa PPC kampaní

Sazba PPC kampaní je vždy individuální a závisí na rozsahu zadání.

Korektury

Korektury mnohdy obnáší zdlouhavou a mravenčí práci i bystré oko. Sazbu proto určuje především rozsah zadání.

Newslettery

Při naceňování tvorby newsletteru udává směr zejména jeho obsah a časová náročnost. Je také rozhodující, zda se jedná o redesign celé šablony nebo naplnění již stávající.

Audit e-shopu

Cenu vždy určuje velikost a náročnost webu, zrovna tak rozsah požadované kontroly. Samozřejmostí je také zaslání přehledného reportu.

Plnění e-shopu

Sazbu ovlivňuje zejména rozsah zadání a také dostupnost podkladů od zadavatele, stejně tak množství přidávaných produktů, tvořené grafiky, optimalizace i přidruženého nastavení. 

Tvorba e-shopu nebo webu

Tématika, náročnost a velikost webu jsou hlavní kritéria, která budou směrodatná pro stanovení konečné ceny. Cenu stanovuji na základě předchozí konzultace.

Správa sociálních sítí

Správa sociálních sítí obnáší rozsáhlou přípravu, zapojení grafiky i copywritingu. Cena za tuto službu se přirozeně odvíjí od náročnosti a četnosti přispívání. Uvedená sazba je za správu jedné sítě.